کارگاه آموزشی آشنایی با قانون مدیریت بحران به صورت ویدئو کنفرانس در سطح استانی و شهرستانی با حضور اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و ستاد مدیریت بحران شهرستان ها برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ 13 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد در محل برگزاری این کارگاه آموزش گفت: جلسه آموزشی آشنایی با قانون مدیریت بحران به صورت ویدئوکنفرانس در سطح استانی و شهرستانی و با حضور اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استانی و ستاد مدیریت بحران شهرستان ها برگزار گردید.

به گفته علیرضا نیکروز، این کارگاه آموزشی در سطح استانی نیز با توجه به تاکید دکترسیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد و پیگیری مدیرکل مدیریت بحران استان در سالن اجتماعات دولت با حضور اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران و در سطح شهرستان ها به ریاست فرماندار و با مشارکت اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان ها برگزار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ابراز داشت: این کارگاه آموزشی به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان در سطح ملی و استان با حضور معاونین سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد.

وی اظهار داشت: با توجه به تاکید وزیر کشور و نایب رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور در خصوص ضرورت مطالعه و آشنایی فرمانداران، معاونین فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد مدیریت بحران استانی و شهرستانی و مسئولیت های صریح و خطیر اعضا و استانداران به عنوان رئیس شورای مدیریت بحران استان و فرمانداران به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستانی مباحث قانونی حوزه بحران مطرح و آموزش های لازم ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار